2015-04-23

Aste Santua

Procesioak
Kaixo Andrea deitzen naiz eta Aste Santuan egin nuena kontatuko dizuet.
Ni Bilbon geratu nintzen baina prozesioietan parte hartzen dut. Nire bigarren urtea da.
San Vicente Martir Abandoko cofradian parte hartzen dut baina beste batzuk ere badaude. Oso ondo pasatzen dugu. Azken egunean gainera merendola dago. Behar duzuena da Aste Santua hasi baino aste bate lehenago joan eta zure tamainuko jantzia, deitzen dena Habito, hartu. Horrekin dagoen esclavina goiko parte eta cinguloa, gerrikoa dela. Egun horretan ere ematen dizkizute eskularru beltzak . Eta azkenik lehenengo egunean hasten direnak  ematen dizute domina modukoa erakusten duenak cofrade bat zarela. Gehienak dira arratsaldeetan eta berandu amaitzen dira  hamabietan edo. Jende gehiena Domingo de Ramos egunera doa. Oso egun polita da eta gehientan badirudi egun txarra egingo duela baina azkenean egun hori izategatik bero handia egiten du. Eta zuek ere espero dut apuntatzea.


           
Salamanca
Kaixo Maider  deitzen naiz eta nire Salamankako oporrei buruz hitz egingo dizuet.Salamanca oso polita da.
Bi parte ditu : Zaharra eta Komerziala.
Komerzialan dendak eta jatetxeak daude eta Zaharrean aldiz monumento asko daude zaharrak diruditenak.
Nik Salamanca osoa ikusi dut baina gustokoenak niretzat bi gauza izan dira.
Lehenengoa Calixto eta Melibeararen baratzera joan nintzen eta oso polita
 zen bazirudielako naturan zaudela.
Baratzean zegoen balkoi bat bezala eta hortik parte zahar guztia ikusi ahal zen.
Bigarren gauza gustukoena izan zen Salamankako Unibertsitatea. Sarreran zegoen aurpegi asko eta aurkitu behar zenuen igel txiki bat. Ni Salamankaren erdialdean egon naiz eta hotel batean ostatu hartu dut Toboso izenekoa.
Gomendatzen dizuet joatea
leku interegarri asko daudelako .Gainera oso leku merkea da.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina